تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3793387
شناسه : 3793387
تاریخ :
گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ سرانجام وارد بازارهای خارج از چین شد اقتصاد ایران: شیائومی تصمیم گرفته است تا گوشی تاشدنی میکس فلیپ را که رقیب مستقیم زد فلیپ ۶ محسوب می‌شود وارد بازارهای جهانی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شیائومی در اوایل سال جاری گوشی میکس فلیپ را در چین عرضه کرد که اولین گوشی تاشدنی با فُرم صدفی این شرکت است. شیائومی ماه گذشته تعداد محدودی از این گوشی را در کشورهایی مانند بلغارستان عرضه کرد، اما اکنون شیائومی میکس‌ فلیپ را در بازارهای جهانی عرضه کرده است.

گوشی شیائومی مدل میکس فلیپ دارای یک صفحه‌نمایش تاشدنی ۶٫۸۶ اینچی از نوع OLED LTPO با وضوح ۱۲۲۴ × ۲۹۱۲ پیکسل، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و شیشه‌ی محافظ بسیار نازک است. در صفحه‌نمایش خارجی نیز شاهد استفاده از یک پنل ۴٫۰۱ اینچی با وضوح ۱۲۰۸ × ۱۳۹۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هستیم.

هر دو نمایشگر حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ و ۱۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهند. نمایشگر خارجی نیز از صفحه‌کلید برای تایپ کردن و ۲۰۰ برنامه‌ی محبوب (از جمله یوتیوب و گوگل مپس) پشتیبانی می‌کند.

میکس فلیپ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و یک باتری ۴۷۹۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. به ادعای شیائومی باتری این گوشی پس از ۱۶۰۰ سیکل شارژ ۸۰ درصد از ظرفیت خود را حفظ می‌کند. این گوشی امکان شارژ شدن با حداکثر توان ۶۷ وات را دارد.

سیستم تصویر‌برداری میکس فلیپ که با همکاری لایکا ساخته شده شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و بزرگ‌نمایی ۲ برابری است. دوربین مجهز به لنز تله‌فوتو این گوشی حداقل فاصله‌ی فوکوس ۹ سانتی‌متر را در اختیار کاربر می‌گذارد. دوربین سلفی نیز میزبان یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است.

مقالات مرتبط
  • گوشی شیائومی میکس فلیپ رونمایی شد؛ خوش‌قیمت و پرقدرت با نمایشگر خارجی بزرگ
  • قیمت تاشدنی میکس فلیپ شیائومی در اروپا احتمالا گران‌تر از زد فلیپ ۶ خواهد بود

قیمت گوشی میکس فلیپ برای مدل پایه با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۱۴۴۷ دلار شروع می‌شود. شیائومی میکس فلیپ را در رنگ‌های بنفش و مشکی عرضه می‌کند. رقیب این گوشی یعنی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ در مدل پایه با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱۳۳۶ دلار قیمت‌گذاری شده است. این درحالی است که گوشی سامسونگ مقاومت بهتری در برابر رطوبت و گردوغبار دارد و نوید پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت‌تری را می‌دهد.