تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3793376
شناسه : 3793376
تاریخ :
تئاتر خیابانی مریوان نشاط اجتماعی به دنبال دارد اقتصاد ایران: سنندج_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: تئاتر خیابانی مریوان یک اثر فاخر است که نشاط اجتماعی به همراه دارد و پیام‌های متعددی را به جهان مخابره می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی عصر پنج شنبه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان بیان کرد: در کردستان برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوع و متکثری در طول سال اجرا می‌شود.

وی افزود: به طور میانگین هر ۷۲ ساعت یک جشنواره فاخر در کردستان برگزار می‌شود که یک رقم بی‌سابقه در وزارت ارشاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: در حوزه هنرهای نمایشی ما هفت جشنواره ملی و بین‌المللی داریم و جزو معدود استان‌ها در این حوزه هستیم.

دریایی بیان کرد: شاخص این جشنواره‌ها تئاتر خیابانی مریوان است و امسال با تلاش و پیگیری نماینده این شهرستان و سایر عزیزان بحث بین‌المللی آن به طور جدی لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره امسال در بحث کمی و کیفی جشنواره در سطح قابل قبولی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: امسال با رایزنی‌های انجام شده دفتر ارتباطات در کل کشور افتتاح شد و قرار بر حضور رسانه‌های خارجی در این جشنواره برای رقم زدن ضریب رسانه‌ای خوب در این جشنواره هست.

دریایی بیان کرد: جشنواره با رایزنی‌های انجام شده قرار هست در چند شبکه ملی هم پخش شود.

وی افزود: تئاتر خیابانی یک اثر فاخر است که نشاط اجتماعی به همراه دارد و پیام‌های متعددی را به جهان مخابره می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: پیام مخابره شده این تئاتر امنیت موجود در مریوان و کردستان است و شهر مرزی مریوان به دلیل وجود طبیعت بکر و زیبای خود امیدواریم در نتیجه تلاش‌های متعدد بازتاب خوب گردشگری را به دنبال داشته باشد.

دریایی بیان کرد: این جشنواره از ۲۰ تا ۲۵ شهریور برگزار می‌شود و حضور جناب وزیر یا معاون امور استان‌ها و حضور دیگر اعضای وزارتخانه ارشاد در این جشنواره مسرت بخش خواهد بود.