تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3793331
شناسه : 3793331
تاریخ :
ژاپنی‌ترین لپ‌تاپ دنیا سرانجام از انحصار بازار ژاپن خارج شد اقتصاد ایران: کاربران آمریکایی اکنون می‌توانند لپ‌تاپ ژاپنی پاناسونیک Let's Note FV4 را خریداری کنند؛ دستگاهی خاص با طراحی باب میل ژاپنی‌ها.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پاناسونیک کانکت یکی از لپ‌تاپ‌های محبوب خود به نام Let's Note FV4 را از انحصار بازار ژاپن خارج کرد و اکنون آن را در آمریکا نیز به‌فروش می‌رساند. این لپ‌تاپ با تمرکز بر رفع نیاز کاربران سازمانی طراحی شده و اولین دستگاه غیرماژولار پاناسونیک است که در آمریکا عرضه می‌شود. در طراحی دستگاه سلیقه‌ی بازار ژاپن به‌وضوح دیده می‌شود؛ جایی‌که ترک‌پدهای دایره‌ای و طراحی‌های کاربردی رایج هستند.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی Let's Note FV4 تعداد پورت‌های مختلف آن است. این لپ‌تاپ از دو پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴، سه پورت USB-A ،microSD، HDMI 4K ،VGA و اترنت بهره می‌برد. به‌گفته‌ی پاناسونیک، وجود پورت‌های قدیمی مانند VGA نشان می‌دهد که این لپ‌تاپ برای کاربران با نیازهای خاص طراحی شده است.

لپ تاپ پاناسونیک Let's note FV4
لپ تاپ پاناسونیک Let's note FV4

لپ‌تاپ Let's Note FV4 بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم دارد که به کاهش وزن و افزایش دوام آن کمک می‌کند. وزن دستگاه فقط ۱٫۰۸ کیلوگرم است و در برابر سقوط از ارتفاع ۷۶ سانتی‌متری مقاومت دارد. این محصول باتری قابل‌ تعویض دارد و درنتیجه کاربران می‌توانند بدون‌ نیاز به تعمیرکاران حرفه‌ای، خودشان اینکار را انجام دهند.

لپ تاپ پاناسونیک Let's note FV4
لپ تاپ پاناسونیک Let's note FV4

لپ‌تاپ Let's Note FV4 از پردازنده‌ اینتل مدل Core i7-1370P vPro، فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD OPAL و ۳۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. این محصول همچنین صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با نسبت‌تصویر ۳:۲ دارد که وضوح ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

مقالات مرتبط:
  • لپ‌تاپ تبلت‌شو ۲۰۲۴ اچ‌پی به هوش مصنوعی مجهز است و نمایشگر باکیفیت دارد
  • ۱۲ مدل از مک‌های اپل به لیست محصولات «قدیمی» و «منسوخ» اضافه شدند

از دیگر ویژگی‌های مهم لپ‌تاپ پاناسونیک مدل Let's Note FV4 می‌توان به استاندارد TAA اشاره کرد که اجازه‌ی استفاده از آن در بخش‌های حساس دولتی مانند ارتش و دادگاه‌ها را می‌دهد. این دستگاه کاملاً در ژاپن ساخته‌شده و در محیط‌های حساس امنیتی قابل استفاده است. البته قیمت لپ تاپ مذکور هنوز مشخص نیست.