تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3791963
شناسه : 3791963
تاریخ :
دادگاه پرونده‌های خودرویی به‌صورت علنی برگزار می‌شود اقتصاد ایران: قزوین-رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: دادگاه پرونده‌های خودرویی طی چند روز آتی برگزار می‌شود و طبق ابلاغ ریاست قضاییه بنا شد تا جلسه محاکمه در قزوین برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا در مراسم تودیع معارفه دادستان قزوین که پیش از ظهر روز چهارشنبه در سالن اجتماعات دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خصوصیات دادستان سابق قزوین این بود که ایشان بسیار مقید به آداب بودند و به‌اندازه وسع خود در استان تلاش کردند ما امیدواریم در مراحل دیگر موفق باشند و دادستان جدید نیز به دنبال تکمیل این تلاش‌ها باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: استان ما نیازمند یک حرکت جدی است، بی‌شک در هر استانی مسائل و جرائم مختلفی وجود دارد اما استان ما با حوادثی مواجه بوده که کام مردم را تلخ کرده است.

وی افزود: دادگاه پرونده‌های خودرویی طی چند روز آتی برگزار می‌شود و طبق ابلاغ ریاست قضاییه بنا شد تا جلسه محاکمه در قزوین برگزار می‌شود و این جلسات به‌صورت شفاف و علنی خواهد بود که رأی قطعی و لازم در فرصت کوتاه صادر خواهد شد.

این مسئول ابراز کرد: همه در نظام اسلامی مسئولیتی را پذیرفته‌ایم و در کنار نام ما عناوینی قرار گرفته که به فراخور آن مسئولیت‌ها و الزاماتی داریم و این الزامات هستند که دستگاه ما را زنده نشان می‌دهند و اینکه وضعیت امروز ما نسبت به‌روز گذشته متفاوت‌تر و بهتر باشد مرهون تلاش و جهاد است.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه مداری در سیره امام و رهبر انقلاب بود و هست ادامه داد: طبق گزارش رسمی بیش از ۴۴ هزار نفر در پرونده غفاری سرمایه‌گذاری کردند و بیش از ۲۷ هزار نفر شکایت کردند اینکه مردم به قانون تمکین داشته و خواستند تا این پرونده‌ها از مسیر قانونی پیگیری شود نشان از نجابت مردم دارد و وظیفه ما الحاق حق است.

این مسئول در پایان گفت: در خصوص ابلاغ اخطاریه که معمولاً روند دوماهه دارد در نظر گرفتیم تا ابلاغ اخطاریه پرونده غفاری ظرف پنج الی هفت روز انجام شود.