تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3788733
شناسه : 3788733
تاریخ :
فعالیت‌های پاییزی مرکز سیار کانون پرورش فکری استان البرز اقتصاد ایران: کرج- کتابخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز با آغاز فصل پاییز دور جدید فعالیت‌های خود در مدارس روستاهای این استان را آغاز کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، کتابخانه سیار با هدف رعایت عدالت آموزشی و فرهنگی و ایجاد شرایط یکسان برای کودکان ساکن در روستاها برای بهره‌مندی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال‌هاست که در استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده است.

همزمان با آغاز فصل پاییز و روز یکشنبه اول مهر ماه و شروع سال تحصیلی جدید به مدرسه امید عابدی روستای رمنده رفت و ضمن معرفی کتابخانه سیار کانون به عضوگیری از دانش آموزان تازه ورود پرداخت.

تبریک سال تحصیلی جدید و اجرای فعالیت‌های فرهنگی معرفی و روخوانی کتاب و بازی و سرگرمی از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود.

لازم به توضیح است که کتابخانه سیار کانون پرورش فکری البرز در تمام ایام سال با مراجعه به مناطق روستایی و مناطق کم برخوردار شهری، ضمن معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و امانت کتاب برای کودکان این مناطق فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می‌کند.