تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3788038
شناسه : 3788038
تاریخ :
اسکوچیچ:خیبر واقعاًتیم خوبی است/جلوی یک حریف«گردن کلفت»بازی کردیم اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم تراکتور تبریز گفت: تیم خیبر واقعاً تیم خوبی بود و به مربی این تیم آقای مهاجری بابت ساخت چنین تیم قوی و پویایی تبریک می گویم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی با خیبر در سخنانی اظهار داشت: تبریک می‌گویم بابت بازی و بردی که داشتیم. هفته بسیار سخت و فشرده‌ای را بعد از بازی‌های آسیایی پشت سر گذاشتیم و امروز هم جلوی یک حریف بسیار «سر و شکل دار» و «گردن کلفت» بازی کردیم.

وی ادامه داد: تیم خیبر واقعاً تیم خوبی بود و به مربی این تیم آقای مهاجری بابت ساخت چنین تیم قوی و پویایی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم تراکتور تبریز توضیح داد: در شروع بازی با سیستمی شبیه به بازی قبل شروع کردیم ولی دیدیم با اضافه شدن قنبری به خط هافبک خیبر و توپ گرفتنش پشت هافبک‌های ما داریم کنترل بازی را از دست می‌دهیم بنابراین در نیمه دوم تغییر روش دادیم و با چهار هافبک بازی کردیم. این تغییر باعث شد تیم نفس بکشد و بتوانیم نیمه دوم بازی را کنترل و در نهایت به نفع خودمان تمام کنیم.

اسکوچیچ افزود: خیبر هم تیم خوبی بود که توانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما بسازد اما نکته مهم این بود که ما توانستیم برد ارزشمندی به دست بیاوریم. همانطور که گفتم هفته بسیار سختی بود، ما پروازهای زیادی داشتیم و جلوی تیم بسیار خوبی بازی کردیم که هم پویایی خوبی از خودش نشان می‌داد و هم خیلی سخت‌کوش بود.

وی عنوان کرد: زمین مسابقه کیفیت مطلوبی نداشت و کار را برای بازی سازی از دفاع سخت می‌کرد و برای همین ناچار بودیم تا حد ممکن ساده و کم ریسک بازی کنیم تا مشکلی برایمان ایجاد نشود.

تکمیل می‌شود....