تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3787970
شناسه : 3787970
تاریخ :
امیدیه تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است اقتصاد ایران: اهواز -استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شهرستان امیدیه تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده و پروژه های مختلف برای رفاه مردم در دست اجرا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از گلزار شهدا و نمایشگاه اقدامات شهرداری امیدیه گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شهرستان امیدیه تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده و پروژه‌های مختلف برای رفاه مردم در دست اجرا است.

وی افزود: با تلاش مسئولان شهری خوشبختانه چهره امیدیه تغییر یافته است و امیدواریم با تکمیل پروژه‌ها تا پایان سال شرایط بهتر از این شود.

حسینی محراب ادامه داد: امیدیه از شهرهای مهم و تأثیرگذار در مقاطع انقلاب و دفاع مقدس بود و در بخش صنعت نفت ظرفیت خوبی دارد. طبعاً باید تلاش ما و همه مسؤلین کار بیشتر در این شهرستان باشد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: توجهی که دولت شهید رئیسی و دولتمردان به امیدیه داشتند جواب داده و اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده تخصیص یافته و خوشبختانه مسئولان شهرستانی نیز عملکرد خوبی داشته‌اند و ان شاء الله رضایت مردم بیش از پیش جلب شود.