تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3787614
شناسه : 3787614
تاریخ :
شکسته شدن رکورد تولید در شرکت گلتاش با مدیریت جدید اقتصاد ایران: با اجرای برنامه‌های نوین سرپرست شرکت گلتاش، این شرکت موفق شد رکورد تولید خود را شکسته و به سطح جدیدی از بهره‌وری دست یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

 شرکت گلتاش یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات بهداشتی و شوینده، با ورود حقی به عنوان سرپرست و اجرای برنامه‌های اولیه تحولی خود، رکورد تولید محصولاتش را شکست.

سیاست‌گذاری‌های شرکت توسعۀ صنایع بهشهر برمبنای خوانش صحیح از منویات مقام معظم رهبری دربارۀ جهش تولید مدون و اجرای آن با جدیت در شرکت‌های تابعه پیگیری شد. همین سیاست‌گذاری درست بر مبنای ظرفیت شرکت‌های تولیدی در کنار راهبردهای حمایتی و گفتمان تولیدمحور بهروز مرادی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیرۀ شرکت توسعه صنایع بهشهر، در پایان شهریورماه با شکست رکورد تولید در شرکت گلتاش به ثمر نشسته است.

بر اساس آمارها، عملیات تولید این شرکت در شهریورماه نسبت به ماه قبل جهش 89 درصدی داشته و 29درصد نیز بالاتر از میانگین تولید 9ماهه سال 1403  بوده است.

حقی سرپرست شرکت گلتاش با حضور در جمع کارکنان این شرکت، ضمن تبریک ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) و گرامی‌داشت هفتۀ وحدت، در تشریح عملکرد درخشان شرکت گلتاش در شهریورماه افزود: این افتخارآفرینی اول از همه مرهون زحمات کارگران و کارکنان شریف شرکت است و بی‌شک این دغدغه‌مندی نسبت به تولید در کلیۀ ارکان در واقع ترجمان جهش بهره‌وری در شرکت نیز هست.

وی در ادامه، حفظ روند روبه‌رشد در بنگاه‌های تولیدی را از دستاوردهای مقطعی مهم‌تر دانست و ابراز امیدواری کرد با همراهی و حمایت تمامی سهام‌داران و یاری مسئولان امر در تسهیل رفع برخی از موانع ازجمله تامین انرژی پایدار و …. شرکت گلتاش بتواند در پایان سال مالی عملکرد متمایزی را از لحاظ مقدار تولید و صادرات و سودآوری محقق و به ذی‌نفعان عرضه کند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در پاییز و زمستان امسال با قطعی برق مواجه نباشیم افزود: امیدوار هستیم در ماه‌های آینده رکورد های جدیدی را در میزان تولید این شرکت ثبت کنیم.

حقی که اخیراً به سمت سرپرستی این شرکت منصوب شده است، با تاکید بر نوآوری در فرآیندهای تولید، بهبود ساختارهای مدیریتی و بهره‌گیری از روش‌های مدرن مدیریتی، توانست رکورد تولید محصولات گلتاش را به سطحی جدید برساند. این شرکت اکنون نه تنها توانسته ظرفیت تولید خود را افزایش دهد، بلکه با بهینه‌سازی فرآیندها و کاهش هزینه‌های تولید، سهم بیشتری از بازار را نیز هدف قرار داده است.

انتهای پیام/