تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3784032
شناسه : 3784032
تاریخ :
برای عمل به بیانیه گام دوم باید نگاه متحد و جبهه‌ای داشت اقتصاد ایران: همدان ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه هر کدام از فعالان فرهنگی یک افسر جبهه نقد و موثر هستند گفت: امید در جامعه باید تقویت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا غلامی روشن نیا در جمع فعالان فرهنگی با بیان اینکه اگر بخواهیم در روایت حرکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را بیان کنیم.

وی افزود: توفیقات این حوزه زیاد است اما کمتر به این توفیقات و دستاوردها پرداخته شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه طبق گفته یکی از فعالان فرهنگی که محضر رهبری رسیده بود، یادآور شد: ما گفتیم قرار است دو فیلم بسازیم و رهبری فرمودند، شما ۲۰ تا فیلم بسازید که نشان از توجه و نگاه رهبری به حوزه فرهنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه خود باوری باید تقویت شود، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبتنی بر دستاوردهای انقلاب است و تاکید دارد که باید امید تقویت شود.

وی ادامه داد: ضعف‌هایی هم داشته‌ایم اما روحیه ما نباید تضعیف شود و این ضعف‌ها حجاب شود، اشکالات وجود دارد اما در مقابل آن دستاوردهای خوبی نیز داشتیم.

حجت‌الاسلام غلامی‌روشن با تأکید بر اینکه هر کدام از فعالان فرهنگی یک افسر جبهه نقد و مؤثر هستند گفت: امید در جامعه باید تقویت شود.

وی با اشاره به موارد ذکر شده در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: اولین مورد خودسازی است و برای این مهم باید منیت‌ها را کنار بگذاریم و ما بشویم و همانطور که رهبری فرمودند باید جبهه تشکیل داد.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم طبق بیانه گام دومی حرکت کنیم باید نگاه‌مان نگاه جبهه‌ای و متحد باشد.

غلامی روشن با اشاره به اینکه حلقه‌های میانی را هنوز نتوانستم به صورت جدی عملیاتی کنیم، تصریح کرد: رهبری چهار اصل اساسی را تاکید دارند که اصل اول شناخت صحنه است.

وی با اشاره به اینکه ما چقدر توانستیم صحنه را دربوم و استان همدان خودمان شناسایی کنیم گفت: اصل دوم از نگاه رهبر معظم انقلاب شناسایی ظرفیت‌های قابل اتکا است و امروز در استان سرمایه‌هایی هستند که باید دنبال انها برویم وسرمایه های قابل اتکا استان را پای کار بیاوریم و بایک کار جمعی و هم افزایی بتوانیم کار مؤثری را رقم بزنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: رهبری سومین مورد ستون حلقه‌های میانی را ارائه راهکارهای عملیاتی دانستند و باید گفت این راهکار ما را به جلو می‌برد.

وی با تاکید بر ارائه راهکارهای مناسب توسط فعالان فرهنگی گفت: چهارمین اصل نگاه تمدنی از منظر رهبری است و در این راستا نگاه ما باید تمدنی باشد و باید قدمی برداریم.

غلامی روشن با تاکید بر تداوم این جلسات افزود: این جلسات باید با دستور کار داشته باشد و از همه ظرفیت‌های مختلف استفاده شود و همکاری بین فعالان فرهنگی بیشتر باشد.

وی بر شناخت بیشتر فعالان فرهنگی از از موضوعات و برنامه‌ها تاکید کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: از ظرفیت رسانه‌ها به صورت جدی استفاده شود.

وی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای جبهه انقلاب کرونا بود و کارهای جهادی زیادی انجام شد و باید قدم‌های کوچک بیشتر کنیم و انشاالله قدم‌هایی بزرگی برداریم.