تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3784031
شناسه : 3784031
تاریخ :
ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی دوران طلایی را رقم زد اقتصاد ایران: گرگان-فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی دوران طلایی را رقم زدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود علیخانی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اهالی رسانه با اشاره به اینکه در این دوران شاهد صحنه‌هایی چون ایثار، ولایت پذیری، وفاق و همدلی بین تمام مردم جامعه بودیم، افزود: در این دوران عزم و اراده ملی و تبعیت پذیری از رهبری بر کشور حاکم بود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: شهرستان گرگان در دوران دفاع مقدس توانسته هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کند که بیشترین شهدای این شهرستان در یادمان شهدای شلمچه هستند.

علی خانی اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام دفاع مقدس ما شاهد برگزاری هزار برنامه در سطح شهرستان گرگان خواهیم بود که از این تعداد ۱۵ ویژه برنامه استانی، ۱۱۵ برنامه حوزه‌محور و ۸۷۰ برنامه محله‌محور است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های امسال دفاع مقدس با شعار «در راه فتح قله‌ایم» اجرایی خواهد شد، افزود: هفته دفاع مقدس هفته جهاد تببین است که مثلث مقاومت، جهاد و شهادت در آن شکل گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: شهرستان گرگان یک‌هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که بیشترین شهدای گرگان در یادمان شهدای شلمچه هستند.

وی دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری پویش همکلاسی من، رژه نیروهای مسلح، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همایش در فتح قله‌ایم، همایش عرشیان بی‌نشان، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس گرگان، همایش‌های نخل‌های سربریده، یاد یاران، دفاع همچنان باقی است، شهدا محفل بشریتند و نقش دانش‌آموزان در دفاع‌مقدس را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گرگان اعلام کرد.