تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3784010
شناسه : 3784010
تاریخ :
طرح محور خدمت در منطقه ۷ به مراحل پایانی رسید اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۷ از اجرای مراحل پایانی طرح خدمت در خیابان‌های سهروردی، شریعتی، میرعماد، نامجو و طالقانی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ گفت: اقداماتی که برای اجرا در محور خیابان میرعماد در نظر گرفته شده بود در ضلع غربی آن به طور صد درصدی به اتمام رسیده و در ضلع شرقی نیز در حال اجرا است.

به گفته وی کفپوش بتنی، جدول قائم بتنی، لکه‌گیری آسفالت، نهر رو باز، همسطح سازی دریچه، مرمت چراغ‌های راهنمایی (چشمک زن)، علائم عمودی (تابلوها)، خط کشی (علائم افقی)، نهر رو باز، همسطح سازی دریچه، رنگ آمیزی جداول، رنگ آمیزی المان، پاکسازی جداره، رفع نقص و رسیدگی به سرویس بهداشتی، نگهداری فضای سبز بوستان مدرس، کند و کوب باغچه و کاشت درخت از جمله اقداماتی بوده که برای اجرا در خیابان میرعماد در دستور کار قرار گرفت و به اجرا درآمد.

شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: کفپوش بتنی، لکه‌گیری آسفالت، نهر رو باز، همسطح سازی دریچه، رنگ آمیزی جداول و المان‌ها، پاکسازی جداره، نقاشی دیواری، در خیابان آیت الله طالقانی حد فاصل خیابان شهید مفتح تا خیابان شریعتی به طور کامل انجام شده، مرمت چراغ‌های راهنمایی (چشمک زن)، علائم عمودی (تابلوها)، خط کشی (علائم افقی)، مرمت ایستگاههای اتوبوس و اصلاح هندسی از جمله فعالیت‌هایی بود که برای اجرا در خیابان طالقانی در نظر گرفته شد و در حال حاضر ۸۰ درصد این موارد به اتمام رسیده است.

آبادیان افزود: همچنین بازسازی بوستان طالقانی و احداث سرویس بهداشتی بوستان طالقانی در تقاطع خیابان طالقانی و شریعتی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تاکید کرد: در خیابان‌های سهروردی و نامجو که از معابر پرتردد و مهم منطقه هستند؛ برای ارتقای کیفی سهولت عبور و مرور شهروندان در دستور کار اجرای طرح محور خدمت قرار گرفت و در حال حاضر شاهد اتمام صد در صدی اقدامات در این معابر هستیم.

آبادیان یادآور شد: بخش عمده از اقداماتی که در طرح خدمت در محور خیابان شریعتی در نظر گرفته شده بود به اتمام رسیده و به جهت حفظ با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی مرمت نهر و جدول سنگی و کفپوش سنگی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

به گفته وی اجرای عملیات کفپوش سنگی، جدول قائم بتنی، جدول قائم سنگی، لکه‌گیری آسفالت، همسطح سازی دریچه توسط معاونت فنی و عمران، نقاشی دیواری، سقف نوری، رنگ آمیزی جداول و المان‌ها، پاکسازی جداره، حذف زوائد، کاشت درخت خیابان شریعتی - نهر شریعتی، احداث فضای سبز خیابان قندی و کند و کوب و علف کشی از سوی معاونت خدمات شهری و مرمت چراغ‌های راهنمایی (چشمک زن)، علائم عمودی (تابلوها)، خط کشی (علائم افقی)، مرمت ایستگاههای اتوبوس، اصلاح هندسی، طراحی بازی گاه و نقاشی زمینی در خیابان شریعتی، برگزاری جشنواره خیابانی در حاشیه بوستان شهید نیاکی، برپایی بازارچه‌های خوداشتغالی ویژه بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار و اجرای گشت شناسایی، جمع‌آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی از جمله فعالیت‌هایی بود که در خیابان شریعتی در دستور کار قرار گرفت.