تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3783994
شناسه : 3783994
تاریخ :
اختلال مقطعی اینترنت ربطی به وزارت ارتباطات نداشت اقتصاد ایران: شرکت های‌وب در پی اختلال اینترنت طی عصر دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اختلال مقطعی و محدود اینترنت مقارن با ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) ربطی به شرکت ارتباطات زیرساخت و وزارت ارتباطات نداشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت داده گستر عصر نوین به عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی ارائه‌ خدمات اینترنتی در کشور در پاسخ به اختلال پیش آمده در شبکه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اختلال مقطعی و محدود اینترنت مقارن با ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) ربطی به شرکت ارتباطات زیرساخت و وزارت ارتباطات نداشت و خطای انسانی در بخش نگهداری عامل این قطع ارتباط بوده است.

این شرکت لحظاتی پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه مشترکین گرامی می‌رساند، در راستای سیاست‌های وزارت ارتباطات مبنی بر شفافیت در ارائه اطلاعات به کلیه ذینفعان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، قطع ارتباطات به مدت تقریبی ۵۵ دقیقه مرکز داده ایرانیان، ناشی از خطای انسانی پرسنل نگهداری این شرکت بوده است. از این رو از کلیه مشترکانی که از این اتفاق ناخواسته متأثر شده‌اند، صمیمانه پوزش می‌خواهیم و قطعاً مطابق قراردادهای سطح کیفیت خدمات (SLA) فی‌مابین، اقدام خواهد شد.

این شرکت با هدف جلوگیری از تکرار این اتفاقات، نسبت به بازبینی و بازنگری دستورالعمل‌های پشتیبانی و نگهداری شبکه خود در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.