تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783969
شناسه : 3783969
تاریخ :
درخشش عضو ۵ساله کانون پررش فکری سنندج درجشنواره دوسالانه کاناگاوا اقتصاد ایران: سنندج_ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از درخشش عضو ۵ساله کانون پررش فکری سنندج درجشنواره دوسالانه کاناگاوا خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گوهری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از درخشش عضو پنج ساله کانون سنندج در جشنواره دوسالانه نقاشی کاناگاوا خبر داد و اظهار کرد: مهرسا زندی ۵ ساله از شهرستان سنندج در بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن موفق به دریافت جایزه شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: این جشنواره در سال ۲۰۲۳ برگزار و اعلام جوایز آن روز قبل بوده که عضو کانون سنندج به همراه ۲۰ عضو دیگر موفق به دریافت جایزه شدند.

گوهری بیان کرد: بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن با موضوع «آزاد» برگزار شد که بیش از ۱۱ هزار اثر از ۶۰ کشور جهان به این رویداد هنری ارسال شد.

وی عنوان کرد: بر اساس این خبر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۳۴۶ اثر در این مسابقه شرکت کرد و ۲۰ عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور موفق به کسب جایزه از این دوره از مسابقات شدند.

گوهری گفت: مهرسا زندی ۵ ساله از مرکز شماره ۵ سنندج (فرجه) با همراهی و راهنمایی مربی مسئول مرکز وقت، طاهره اصفهانی در بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کشور ژاپن موفق به کسب جایزه شد.