تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3783956
شناسه : 3783956
تاریخ :
آخرین وضعیت اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها اقتصاد ایران: بازرس کل امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور در تشریح آخرین وضعیت اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها گفت:به لحظه می‌توانیم در جریان صدور مجوزهای کسب و کار قرار بگیریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا آذری بازرس کل امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور در یک برنامه گفت‌وگوی تلوزیونی اظهار کرد: سراغ همه دستگاه‌هایی اجرایی مرجع صدور مجوز رفتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دسترسی به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار را داریم، گفت: به لحظه می‌توانیم در جریان صدور مجوزهای کسب و کار قرار بگیریم.

آذری بیان کرد: در بهمن ماه گزارش جامعی ناشی از اقداماتی که دستگاه‌ها انجام داده‌اند و یا انجام نداده‌اند را گزارش می‌دهیم. در گذشته گزارش‌هایی اختصاصی تنظیم کردیم و به مرجع اختصاصی رسیدگی اعلام کردیم، اما اینکه منجر به صدور رأی شده یا نه آماری ندارم.

وی گفت: در حال حاضر به موضوع ورود کردیم و سازمان بازرسی کل کشور با همه مراجع صدور مجوزها را بررسی می‌کند و با همه یکسان برخورد می‌شود. در پایان گزارش کم کاری مدیران و مسئولان به مراجع ذی‌ربط داده می‌شود. همچنین پیشنهادهای اصلاحی به دستگاه‌ها داده می‌شود.

آذری بیان کرد: بازرسی کلان راهبردی سازمان بازرسی کل کشور در مرکز و استان‌ها انجام و گزارش آن و برخورد با مدیران تهیه و اطلاع رسانی می‌شود.