تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783950
شناسه : 3783950
تاریخ :
توصیه های پرسپولیس به هواداران برای حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای نسبت به حضور هواداران این تیم در بازی با آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای شهر قدس توصیه های لازم را داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه این باشگاه آمده است؛ با توجه به میزبانی باشگاه پرسپولیس از تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهر قدس و با وجود محدودیت و گنجایش این ورزشگاه، از هواداران خونگرم پرسپولیس تقاضا می‌شود تنها با تهیه و ارائه بلیت، وارد ورزشگاه شوند و در غیر این صورت، از ورود این عزیزان جلوگیری خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر حضور پرشور هواداران خود در ورزشگاه آزادی است و بی‌شک تیم پرسپولیس در کنار این حضور بی‌مثال، مسیر قهرمانی را طی خواهد کرد.

بر همین اساس و با وجود موانع و مشکلاتی که برای رسیدن به شهر قدس و ورود به ورزشگاه وجود دارد، انتظار داریم نماینده‌های هواداران پر شور پرسپولیس در تمام نقاط کشور با میزبانی خوب خود در ورزشگاه، حامی باشگاه و تیم محبوب خود باشند.

بلیت فروشی دیدار پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) آغاز شد و بعد از آن، برای سایر هواداران در سایت https://footballeticket.ir/ قابل تهیه است.

سرخ‌پوشان ایران، جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس، میزبان تیم آلومینیوم اراک از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس خواهند بود.