تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783937
شناسه : 3783937
تاریخ :
فرهنگ ولایتمداری در کشور باید تقویت شود اقتصاد ایران: ایلام- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ ولایتمداری در کشور باید تقویت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مقاومت و بازدارندگی است.

وی عنوان کرد: قدرت دفاعی موجب زمین گیر شدن دشمن در سرزمین و مرزهای خود می‌شود و افتخار امروز ما این است که فرمانده کل نیروهای مسلح ما نائب امام زمان (عج) است که در دنیا بی‌نظیر بوده و ولایتمداری، رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان و نیروهای مسلح کشور است.

وی با بیان اینکه قدرت‌های شرق و غرب در دوران هشت سال دفاع مقدس دست به دست هم دادند و به مرزهای کشور حمله کردند اما با سد محکم رزمندگان اسلام با قدرت ایمانی و معنوی مواجه شدند، تصریح کرد: امروز نیاز داریم فرهنگ ولایتمداری و اعتماد به نفس را در درون خود تقویت کنیم و به شاخص‌های ارزشی و فرهنگی خود پایبند باشیم و از خط شهدا دور نشویم.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه بالندگی و پیش برندگی ما منوط به ثابت قدمی در راه شهدا و خط رهبری است، خاطرنشان کرد: شهدا و دفاع مقدس الگویی شدند که مظلومان دنیا امید پیدا کردند، امروز این نور امید را در مردم مظلوم فلسطین و غزه برای دفاع از خود در برابر رژیم صهیونیستی می‌بینیم.

وی گفت: خداوند متعال نعمت بزرگی را به عنوان سرباز امام زمان (عج) به نیروهای مسلح ارزانی کرده است که باید قدردان این نعمت ارزشمند باشند و با بهره‌گیری از ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا عزیز در راه اعتلای نظام و انقلاب اسلامی گام بردارند.