تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783923
شناسه : 3783923
تاریخ :
میزبانی خوب قزوین از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین«راژیا» اقتصاد ایران: قزوین- معاون امور استان‌ها و جشنواره سینمای جوان ایران گفت: از عوامل اجرایی جشنواره تشکر می کنم چرا که میزبانی از حد استاندارد بالاتر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید وحید سید حسینی در رابطه با میزبانی قزوین از این جشنواره اظهار کرد: جا دارد تشکر کنم از آقای سروشمهر؛ دبیر اجرایی جشنواره و آقای براتی؛ دبیر جشنواره و آقای ملاحسنی؛ قائم مقام دبیر جشنواره، چرا که میزبانی در حد استاندارد به بالا بوده و با توجه به جشنواره‌های گذشته که من در آن حضور داشتم، این جشنواره، بسیار قابل قبول برگزار شد.

وی با حرفه‌ای خواندن عوامل اجرایی این جشنواره در قزوین تشریح کرد: تا اینجای کار دستمیزاد دارد و شرایط بدون تعارف عالی است و همه چیز به طور مرتب سر جایش قرار دارد و جا دارد تشکر کنم به خاطر این برنامه‌ریزی درست.

معاون امور استان‌ها و جشنواره سینمای جوان ایران در خصوص سطح کیفی آثار ارسالی به جشنواره نیز افزود: با توجه به اینکه دبیرخانه اصلی این جریان در تهران بود و آثار به تهران رسید و داوری شد، می‌توان گفت که آثاری که امسال به جشنواره‌های منطقه‌ای رسید قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست. بچه‌های فیلمسازی فیلم کوتاه در جشنواره اخیر استانداردهایی را در فیلمشان رعایت می‌کنند که جا دارد از بخش آموزش انجمن سینمای جوان در سراسر کشور تشکر کنیم که سرفصل‌ها به روز شده و در خروجی آثار شاهد این موضوع هستیم.

سید حسینی همچنین مهمترین دستآورد جشنواره منطقه‌ای را کشف استعداد دانست و تشریح کرد: اینکه بتوانیم استعدادهای جوان را از عموم مناطق مختلف ایران شناسایی کنیم و زمینه برای رشد و بالندگیشان فراهم شود از اهداف جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان است.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی با اهمیت جشنواره‌های منطقه‌ای این است که برگزیدگان این جشنواره‌ها مستقیم به جشنواره بین المللی فیلم تهران راه پیدا می‌کنند و فکر می‌کنم این مساله جذابیت این جشنواره را برای فیلمسازانی که کار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای می‌کنند را بالا می‌برد.