تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783920
شناسه : 3783920
تاریخ :
اولین صحبت های حسن یزدانی پس از انجام عمل جراحی اقتصاد ایران: حسن یزدانی چهره شاخص و عنوان دار کشتی جهان و المپیک پس از دومین عمل جراحی بر روی کتف خود در فرانسه، عنوان کرد: به زودی به میادین کشتی بازمی‌گردم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی دارنده ۴ طلای جهان و المپیک روز گذشته (سه‌شنبه) برای دومین با تحت عمل جراحی در شهر نیس فرانسه قرار گرفت و فدراسیون کشتی هم عمل این ملی‌پوش کشتی را موفقیت آمیز اعلام کرد.

یزدانی پس از انجام عمل جراحی با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود، نوشت:

« با سلام خدمت مردم عزیز و شریف کشورم ایران

همانطور که می‌دانید عمل کتف بنده دیروز انجام شد و به لطف پروردگار و دعای شما مردم عزیز کشورم که همیشه و همه جا پشتوانه‌ی بزرگ این سرباز وطن بودید بسیار موفقیت آمیز انجام شد.

در وهله اول از جناب آقای دکتر دبیر رئیس محترم فدراسیون و جناب آقای دکتر کیهانی پزشک محترم فدراسیون نهایت تشکر را دارم که در این مدت کوتاه از هیچ تلاشی برای من دریغ نکردند و تمام شرایط را در بهترین حالت ممکن برای این مهم فراهم و مهیا نمودند تا به امید خدای متعال و دعای خیرتان در آینده‌ای نه چندان دور، بعد از گذراندن مراحل درمان کامل خود بزودی باز هم به میادین برگردم و تمام تلاش خود را برای سربلندی مردم عزیز و لایق کشورم به‌کار بگیرم.

به امید دیدار شما عزیزان در میادین بزرگ.»