تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783898
شناسه : 3783898
تاریخ :
دو ورزشگاه گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای میزبانی از قطر اقتصاد ایران: با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، دو ورزشگاه یادگار امام و امام رضا (ع) مشهد می توانند از بازی تیم ملی ایران و قطر میزبانی کنند

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره برنامه‌های آتی مربوط میزبانی تیم ملی عنوان کرد: در ابتدا باید اشاره‌ای به نگاه ویژه، مثبت و کاربردی وزیر محترم ورزش و جوانان داشته باشیم که در بیست و پنجمین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها به نکات ارزشمندی اشاره و تاکید و تصریح کردند. جان کلام جلسه روز سه شنبه تاکید دکتر دنیامالی به واگذاری ورزشگاه‌ها به باشگاههای لیگ برتری بود که این موضوع قطعاً در کنار توجه همیشگی ادارات کل ورزش و جوانان و هیأت‌های فوتبال موجب ارتقا کمی و کیفی ورزشگاه‌ها خواهد شد. امیدواریم با همت و انسجامی که در این جلسه بر آن تاکید و تسریع شد، اتفاقات مثبتی در حوزه سخت افزاری فوتبال رخ دهد. فدراسیون فوتبال هم خود را موظف می‌داند در همه ابعاد همچون گذشته در کنار باشگاه‌ها باشد و بر این باوریم همه ما از یک خانواده هستیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال با اطلاع از تأکیدات و قوانین تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه‌ها زودتر ستاد دائمی آماده سازی ورزشگاه‌ها را تشکیل داد تا در آینده که ممیزان کنفدراسیون و فیفا جهت بررسی وضعیت سخت افزاری ورزشگاه‌ها به کشورمان می‌آیند، مشکلات مربوطه کمتر و کمتر شود. اطلاعات و نکات مهمی در این باره و مساله مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها برای فصل جدید حائز اهمیت است که در روزهای آتی توسط مسئولان کمیته صدور مجوز به استحضار عموم خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی فدراسیون، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر قطر در مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: در ابتدا از رسانه‌های گروهی بابت مطالبه گری و تلاش در جهت برگزاری مسابقات در خراسان رضوی تشکر می‌کنم. همچنین اشاره و تقدیر دوباره ای درباره تلاش‌های پرشمار و مسئولانه صورت گرفته در استان اصفهان برای برگزاری بازی قبلی تیم ملی داشته داریم. درباره مسابقه تیم ملی با قطر گفتنی است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مذاکرات و مکاتباتی هم با استان آذربایجان شرقی و هم خراسان انجام شده است. با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تأیید شده، مقرر است کادر فنی محترم تیم ملی ارزیابی و جمع بندی نهایی را از میان گزینه‌های موجود داشته باشد تا ستاد اجرایی مرتبط در فدراسیون به سرعت تشکیل شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورات اکید دکتر دنیامالی ورزشگاه آزادی هم به سرعت در مسیر بازگشت به مدار قرار گرفته است. به صورت کلی با عنایت به عزم جدی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال همه در کنار هم تلاش می‌کنیم تا خواسته به حق علاقمندان به فوتبال تحقق یابد.

علوی درباره پیگیری فدراسیون برای تغییر در ساعت برگزاری بازی‌های پرسپولیس و استقلال ایران در لیگ نخبگان آسیا با عنایت به همزمانی این رقابت‌ها گفت: فدراسیون در این باره پیگیری‌های لازم را انجام داد و در هفته گذشته نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد اما موضوع با موافقت کمیته مربوطه در کنفدراسیون همراه نبود.