تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3783855
شناسه : 3783855
تاریخ :
گزینه‌های احتمالی معاونت قرآن وزارت ارشاد در دولت چهاردهم اقتصاد ایران: گزینه‌های احتمالی معاونت قرآن وزارت ارشاد در دولت چهاردهم معرفی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره گزینه‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت چهاردهم رایزنی‌هایی انجام شده است.

بر این اساس شنیده‌ها حاکی است چهار گزینه احتمالی برای معاونت قرآن به این شرح اعلام شده است:

1. حمیدرضا ارباب‌سلیمانی 

2. محمدرضا حشمتی

3. عبدالهادی فقهی زاده 

4. حمید مجیدی مهر

حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی در پرونده کاری خود دارای سوابقی از جمله منتخب نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مدیر کل حذب و هدایت مبلغان در مجمع اهل بیت(ع)، همکاری با ستاد اقامه نماز و ستاد تفسیر قرآن، مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و دبیر ستاد اقامه نماز است.

همچنین حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی دارای سوابقی از جمله مشاور وزیر و دبیر ستاد رسیدگی به امور مساجد، توسعه فعالیت‌های قرآنی در سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر کمیته انتخاب خادمان قرآن است.

عبدالهادی فقهی زاده نیز استاد تمام علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران است که در کنار آن معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم بود. او همچنین نایب رئیس کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن بوده و بنیان گذاری رویدادهای ملی نخستین پایتخت های قرآنی، نهج البلاغه وصحیفه سجادیه در سالهای 1399 و 1400 از کارهای ثبت شده در کارنامه فقهی زاده به شمار می‌آید.

گزینه احتمالی دیگر برای معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد حمید مجیدی مهر است که با داشتن مدرک دکترای فقه و حقوق ، در حال حاضر ریاست مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف را بر عهده دارد. دبیری ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور از دیگر سوابق فعالیت قرآنی مجیدی مهر به حساب می‌آید.

انتهای پیام/