تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3783848
شناسه : 3783848
تاریخ :
همسر سفیر ایران در لبنان: حالش خوب است اقتصاد ایران: همسر سفیر ایران در لبنان در مورد آخرین وضعیت مجتبی امانی گفت: شایعات در مورد وضعیت ایشان زیاد است اما تکذیب می‌کنم، وضعیت ایشان خوب است، جراحات بیشتر سطحی است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

تسنیم: همسر سفیر ایران در لبنان در مورد آخرین وضعیت مجتبی امانی گفت: شایعات در مورد وضعیت ایشان زیاد است اما تکذیب می‌کنم، وضعیت ایشان خوب است، جراحات بیشتر سطحی است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

نرگس قدیریان، همسر مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در خصوص آخرین وضعیت سفیر ایران در جمع خبرنگاران گفت:دیروز طی یک عملیات جنایت کارانه‌ای که خوی (وحشیانه) اسرائیل است در لبنان اتفاق افتاد که بخش زیادی از مردم لبنان مجروح شدند. پیجر‌هایی که در بخش‌های مختلف خدماتی، درمانی و اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گرفت به یک باره در ساعت حدود سه و نیم منفجر شد و باعث شد بخش زیادی از مردم آسیب ببینند.

وی افزود: آقای امانی هم به خاطر انفجار این پیجر زخمی شدند و الحمدالله وضعیت کنترل شده است. شرایط حاد نیست. پزشکان بیان می‌کنند که وضعیت خوبی دارند. شایعات در مورد وضعیت ایشان زیاد است، اما تکذیب می‌کنم. وضعیت ایشان خوب است. جراحات بیشتر سطحی است و خطری او را تهدید نمی‌کند. یک مقدار جراحات سطحی است که به زودی برطرف می‌شود.

قدیریان ادامه داد: جا دارد از رییس جمهور، وزیر امور خارجه، وزیر بهداشت و هلال احمر تشکر کنم.

وی اظهار داشت: از مردم لبنان که بسیار کمک کردند تشکر می‌کنم. ملت ایران و لبنان در کنار هم هستیم. امیدوارم که به جنایات رژیم صهیونیستی با زوال و نابودی اش پاسخ داده شود.

روز گذشته بر اثر حمله سایبری رژیم صهیونیستی و انفجار پیجر‌ها در لبنان ۱۲ نفر شهید و ۲۸۰۰ نفر زخمی شدند.