تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783837
شناسه : 3783837
تاریخ :
غبار محلی و وزش باد پدیده غالب در سطح استان بوشهر است اقتصاد ایران: بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: درپنج روز آینده غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد پدیده‌های غالب درسطح استان است و در بعد از ظهرها رشد ابر در نواحی کوهستانی پیش بینی می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، از اواخر امشب تا ظهر جمعه به دلیل وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی، سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در پنج روز آینده غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد پدیده‌های غالب در سطح استان هستند و در بعد از ظهرها نیز رشد ابر در نواحی کوهستانی دور از انتظار نیست.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده غالباً صاف، گاهی غبار محلی، در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا شمال غربی، با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب در سواحل شمالی و مرکزی ۱۴ تا ۴۴ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا: ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر و از اواخر شب در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی متر خواهد بود.