تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادسبز
لینک : econews.ir/5x3783820
شناسه : 3783820
تاریخ :
سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست منصوب شد اقتصاد ایران: در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امید حاجتی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکمی از سوی شینا انصاری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امید حاجتی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

با سلام و احترام

نظر به شایستگی‌های حرفه‌ای، اخلاقی، تخصصی و با توجه به تجربه‌های ارزشمند مدیریتی جنابعالی بدین‌وسیله به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در طول تصدی این مسئولیت مطابق اسناد بالادستی، تکالیف قانون برنامه هفتم و گفتمان دولت چهاردهم و بر اساس اولویت‌هایی چون: استفاده حداکثری از ظرفیت قوانین برای بهبود وضعیت بودجه‌ای سازمان، تبیین جایگاه سازمان از طریق رایزنی گسترده با دستگاه‌ها و مسئولان سایر نهادها، استفاده از فناوری‌های نو به منظور افزایش انضباط مالی و شفافیت، شناسایی ظرفیت‌های جدید قانونی به منظور بهبود شاخص‌های مالی سازمان، طراحی سازوکارهای لازم برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان، پیگیری ویژه پرونده‌های حقوقی و تعیین تکلیف آنها، جانشین‌پروری و توان‌افزایی منابع انسانی درون سازمان؛ برنامه عملیاتی آن معاونت را در اسرع وقت تدوین و ارائه نمائید.

از درگاه خداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است امید حاجتی دکترای اقتصاد از دانشگاه شهید چمران اهواز را دارد و پیش از این مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ایران، مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان و معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در کارنامه کاری خود دارد.