تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783774
شناسه : 3783774
تاریخ :
ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد اقتصاد ایران: زنجان-فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و کسی جرأت ندارد به مرزهای کشور چشم داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدعلی بیرانوند ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ارتش با حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا حوادث، نشان داده است که به معنای واقعی در کنار ملت است، گفت: ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و کسی جرأت ندارد به مرزهای کشور چشم داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارتش خود را برای هر شرایطی آماده نگه می‌دارد و در حال حاضر شرایط خوبی را داریم، افزود: هیچ دشمنی در هیچ جای دنیا از رصد موشک‌های ما خارج نیست.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری با بیان اینکه کشورمان در بحث موشکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و در عرصه پهپادی از قدرت‌های بزرگ است و توانسته در این زمینه سرآمد باشد، گفت: ارتش امروز توانمندی مقابله با هر تهدیدی است و همین امر است که اجازه نمی‌دهد دشمنان به کشورمان تعدی کنند.

بیرانوند ادامه داد: در حال حاضر ارتشی مدرن و به‌روز داریم اما با توجه به پیشرفت روزبه‌روز علم و تکنولوژی تنها به این امر قانع نیستیم و همواره پیگیر به‌روز کردن سلاح و تجهیزات هستیم.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری با یادآوری اینکه استکبار جهانی با حمایت همه‌جانبه غرب از صدام، جنگی نابرابر علیه ایران را آغاز کرد، گفت: تا اواخر جنگ عراقی‌ها با ۲۲۰ هزار نفر نیرو در برابر ایران جنگ می‌کردند و ۳۰۰ فروند هواپیمای جنگنده داشتند و با مشاهده این اعداد مشخص می‌شوند ایرانی‌ها چگونه در برابر این حجم از ادوات و نیروها مقاومت کردند و وحدت تنها رمز موفقیت نیروهای مسلح و مردم بود.

بیرانوند در ادامه با اشاره به اینکه ارتش امسال میزبان نیروهای دفاع مقدس است که رژه نیروهای مسلح با حضور همه عناصر نیروهای مسلح استان ۳۱ شهریور در بلوار شهید سلیمانی انجام خواهد شد، افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا بالا و پایین به مناسبت هفته دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه، تجلیل از سربازان و پخش ویژه برنامه‌های ارتش از صدا و سیمای مرکز زنجان از جمله برنامه‌هایی است که در استان انجام می‌شود.

وی از افتتاح چند طرح از جمله یک زمین چمن مصنوعی همزمان با هفته دفاع مقدس در پادگان تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری خبر داد و افزود: تجلیل از پیش‌کسوتان دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی، اعزام فرماندهان دفاع مقدس برای تبیین دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه‌ها، از جمله برنامه ارتش در زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس است.