تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783773
شناسه : 3783773
تاریخ :
نخستین جشنواره ملی موسیقی خلاق در شاهین شهر برگزار می‌شود اقتصاد ایران: اصفهان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی خلاق در شاهین شهر خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی سیدین نیا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ماه ربیع‌الاول و ولادت نبی مکرم اسلام اظهار داشت: برگزاری نخستین جشنواره موسیقی خلاق به همت مدیران و مسئولان شاهین شهر اتفاقی مبارک در عرصه موسیقی است و مسئولان شاهین شهر نگاه ویژه‌ای به مبحث فرهنگ و هنر دارند که این همدلی و همراهی اتفاق مبارکی را رقم خواهد زد.

وی افزود: هنر به خودی خود یک مقوله‌ی خلاق است که در این میان موسیقی به خصوص موسیقی ایرانی بخاطر ابداع سازهای متنوع و ایجاد نواها و نوت‌های ماندگار از ویژگی برتری برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: اگر موسیقی مسیر خود را به درستی طی کند می‌توانیم شاهد توفیق در این عرصه باشیم برای نمونه ما هنوز تا علمی شدن موسیقی فاصله زیادی داریم که امیدواریم به زودی شاهد این توفیق باشیم.

وی با بیان اینکه امروز موسیقی یک زبان مشترک بین ملت‌هاست، گفت: وقتی هنر قدرت به حرکت درآوردن یک جامعه را دارد موسیقی هم به تعبیر رهبر معظم انقلاب قدرت انقلاب دارد. این هنر یک عطیه الهی است که به هنرمند عطا می‌شود برای خلق اثر و هدف از این جشنواره هم مراقبت از این عطیه الهی است.

به گزارش مهر، نخستین جشنواره ملی موسیقی خلاق شاهین‌شهر از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۳ و در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت جشنواره به نشانی www.music.shahinshahr.ir مراجعه کرده و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۱۳۴۱۹۵۴۶۳ تماس بگیرند.