تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3783761
شناسه : 3783761
تاریخ :
بیمارستان‌های تهران آماده پذیرش مجروحان لبنانی اقتصاد ایران: معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به حادثه انفجار تروریستی روز گذشته لبنان و تماس تلفنی وزیر بهداشت با همتای لبنانی خود، از آمادگی بیمارستان‌های تهران برای پذیرش مجروحان این حادثه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی اظهار داشت: با دستور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی برای پذیرش مجروحان این حادثه آمادگی کامل داریم و در صورتی که این عزیزان برای دریافت خدمات درمانی به کشورمان منتقل شوند، به سرعت به بیمارستان‌ها اعزام و پذیرش و بستری می‌شوند.

وی افزود: از همان لحظات اولیه این حادثه تروریستی، وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود برای کمک به مجروحان را اعلام کرده و تمام توان تخصصی و فوق تخصصی برای ارائه خدمات به این مجروحان به کار گرفته می‌شود.

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس نیز با اشاره به هماهنگی این سازمان با فرودگاه برای انتقال مجروحان، گفت: برای انتقال این مجروحان از فرودگاه به بیمارستان‌های تهران، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ دستگاه آمبولانس در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برای پذیرش مجروحان در بیمارستان‌ها و حضور نیروهای متخصص و فوق تخصص نیز انجام شده است.