تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783757
شناسه : 3783757
تاریخ :
روند بازسازی مدرسه تخریب‌شده در بوشهر پیشرفت خوبی دارد اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روند بازسازی مدرسه تخریب شده در بوشهر پیشرفت خوبی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در بازدید از مدرسه عصمت در بوشهر اظهار کرد: طبق دستور استاندار بوشهر جلسه‌ای با مشارکت مسئولان و دست‌اندرکاران مدرسه وقفی یاد شده تشکیل و تصمیمات خوبی اتخاذ و مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه کار تخریب مدرسه عصمت غیرقانونی و بدون حکم قانونی صورت گرفته بود گفت: در این راستا قرار است حوزه قضائی استان بوشهر نسبت به احضار برخی افراد متخلف اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: تمامی کلیدهای مدرسه عصمت تحویل آموزش و پرورش شد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم به صورت ویژه پای کار آمده است.

پورات با بیان اینکه تیمی از سوی نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر برای بررسی بازسازی مدرسه در فضای آموزشی یاد شده حضور یافته‌اند اضافه کرد: قرار شد سوله‌ای که سالم مانده ۶ کلاس درس آن برای اول مهر ماه ایجاد، تجهیز و آماده تحصیل ۲۰۰ دانش‌آموز این مدرسه شود.

وی گفت: در حال حاضر طی بازدیدی که امروز انجام شد روند بازسازی مدرسه پیشرفت بسیار خوبی داشته و خانواده‌های عزیزی که فرزندان آنان در این مدرسه مشغول به تحصیل بوده‌اند نگرانی از بابت آغاز سال تحصیلی جدید نداشته باشند و این مدرسه در ابتدای مهر ماه آماده و تجهیز خواهد شد.

وی از ساخت مدرسه جدید در محل مدرسه تخریبی عصمت خبر داد و بیان کرد: در سفر رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به استان بوشهر نسبت به ساخت مدرسه جدید اقدام می‌شود.