تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783742
شناسه : 3783742
تاریخ :
احداث کمپ ماده ۱۶ زنجان نماد هم‌گرایی فراقوه‌ای است اقتصاد ایران: زنجان-استاندار زنجان ضمن قدردانی از دستگاه‌های مختلف و بهش خصوصی در احداث مرکز بازتوانی ماده ۱۶ گفت: احداث کمپ ماده ۱۶ زنجان نماد هم‌گرایی فراقوه‌ای است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی، ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح مرکز باز توانی ماده ۱۶ شهید داوود احمدی اظهار کرد: این مرکز پذیرای معتادان متجاهر است که یکی از نیازهای مهم استان به‌شمار می‌رفت.

وی با اشاره به اینکه همواره از عدم همگرایی در مجموعه‌های اجرایی گله‌مند بودیم، تصریح کرد: در احداث این مرکز نه تنها در دستگاه‌های اجرایی بلکه همگرایی فراقوه‌ای شکل گرفته است‌.

استاندار زنجان با بیان اینکه هدر رفت بیت‌المال در بودجه‌های دولتی زیاد است، عنوان کرد: اگر قرار بود بودجه دولتی برای این مجموعه صرف شود، زمان و انرژی زیادی هدر می‌رفت.

وی به همکاری همه دستگاه‌ها در تکمیل این مجموعه اشاره کرد و گفت: وسعت زمین این مجموعه حدود ۲۲ هکتار است که توسط جهاد تأمین شده است.

افشارچی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی هم پای کار آمد و هزینه‌های چندمیلیاردی برای تأمین تجهیزات مثل تخت‌ها و کاشی‌ها کرد.

وی به بیان اینکه در سال‌های اخیر همگرایی از سمت دستگاه قضا افزایش یافته است، تصریح کرد: از طریق تعامل با دستگاه چند مشکل ما در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی حل شده است.