تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3783727
شناسه : 3783727
تاریخ :
راه‌اندازی ۲۰ هزار طرح نیروگاه خورشیدی برای مددجویان اقتصاد ایران: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه‌اندازی ۲۰ هزار طرح نیروگاه خورشیدی برای مددجویان تا پایان سال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی فیروزآبادی ظهر امروز در مراسم اختتامیه «نخستین جشنواره عکس کارآفرینی در آینه امداد» که در استان چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌مندی از هنر در راستای انعکاس فعالیت‌های اشتغال، زمینه‌ساز پویایی جامعه مددجویان، انعکاس دستاوردهای اشتغال و سبب افزایش امید در جامعه می‌شود.

وی افزود: طی سال جاری ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان این نهاد در نظر گرفته شده که با توجه به اهمیت کیفیت مشاغل، این میزان تسهیلات برای ایجاد ۲۴۰ هزار طرح اشتغال در نظر گرفته شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به سیاست اصلی این نهاد مبنی بر راه‌اندازی زنجیره‌های تولیدی و توسعه نیروگاه‌های خورشیدی ادامه داد: سال گذشته بیش از هشت هزار طرح نیروگاه خورشیدی راه‌اندازی شد که امیدوار هستیم این تعداد امسال به ۲۰ هزار طرح افزایش یابد.

فیروزآبادی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس و بهره‌مندی از هنر در راستای انعکاس فعالیت‌های اشتغال کمیته امداد گفت: این جشنواره در سال‌های آتی به شکل ملی برگزاری می‌شود.

شایان ذکر است ۱۳۰۰ اثر در بخش حرفه‌ای و موبایلی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۵۶ اثر به جشنواره راه یافت. برگزیدگان جشنواره نیز در ۲ بخش حرفه‌ای دوربین عکاسی و موبایلی معرفی شدند.