تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3783723
شناسه : 3783723
تاریخ :
دوره تخصصی شعر جوان آغاز شد اقتصاد ایران: دوره تخصصی شعر جوان با عنوان (شعر و زندگی) به مناسبت روز شعر و ادبیات پارسی توسط حوزه هنری و مؤسسه شهرستان ادب در تبریز آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره تخصصی شعر جوان با عنوان (شعر و زندگی) به مناسبت روز شعر و ادبیات پارسی توسط حوزه هنری و مؤسسه شهرستان ادب در تبریز آغاز شد.

شاعران منتخب جوان از سراسر کشور از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تدریس شاعران از جمله علیرضا قزوه، محمدکاظم کاظمی، مصطفی محدثی، ناصر فیض، محمدمهدی سیار، قربان ولیئی، فریبا یوسفی، علی داودی، سیدمحمدجواد شرافت، محمود حبیبی کسبی و میلاد عرفان پور بهره می‌برند.

از عناوین کلاس‌های این دوره می‌توان به «شعر کاربردی»، «تماشا در شعر»، و «تجربه زیسته در شعر» اشاره کرد. این برنامه از مجموعه برنامه‌های روز شعر پارسی است که با مشارکت حوزه هنری، شهرداری تبریز و شهرستان ادب برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در روز شعر پارسی اختتامیه جایزه ادبی شهریار و برنامه ملی پاسداشت شعر پارسی است. این برنامه‌ها با حضور شاعران کشوری و شاعران تبریز در شهر شهریار شعر معاصر، برگزار می‌شود.