تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783702
شناسه : 3783702
تاریخ :
هیچ کودکی در کرمانشاه نباید از تحصیل باز بماند اقتصاد ایران: کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بر لزوم شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در استان تاکید کرد و گفت: هیچ کودکی در کرمانشاه نباید از تحصیل بازبماند. 

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر حمیدرضا کریمی، پیش از ظهر چهارشنبه در نشست چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی آموزش و پرورش استان که در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار شد، اظهار کرد: اخیراً ابلاغیه‌ای از سوی دادستان کل کشور با موضوع کودکان بازمانده از تحصیل به همه استان‌ها از جمله کرمانشاه ابلاغ شده و براساس آن باید تمام کودکان بازمانده از تحصیل در استان‌ها شناسایی شده و زمینه تحصیل آنها فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کودکی در کرمانشاه نباید از تحصیل بازبماند، عنوان کرد: در این راستا آموزش و پرورش استان باید نسبت به شناسایی این دسته از کودکان اقدام کرده و آنها را بر اساس دلایل بازماندگی از تحصیل طبقه‌بندی کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: گاهاً پاره از عوامل باعث بازماندگی کودکان از تحصیل می‌شود که قانون برای آنها جرم‌انگاری کرده است.

کریمی در ادامه به آغاز سال تحصیلی جدید مدارس تا چند روز آینده اشاره کرد و گفت: باید تمام تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید در مدارس اندیشیده شود.

وی به مشکلاتی که این روزها بسیاری از خانواده‌ها برای سرویس مدارس دانش آموزان با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: برای خانواده‌هایی که هنوز نتوانسته‌اند در سامانه‌ای که برای سرویس مدارس راه‌اندازی شده، ثبت‌نام کنند، باید از سوی مسئولین ذیربط چاره‌اندیشی شود.