تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3783691
شناسه : 3783691
تاریخ :
بازی بتلفیلد بعدی را چهار استودیوی EA می‌سازند اقتصاد ایران: الکترونیک آرتز، بتلفیلد جدید را با حال‌وهوای مشابه Battlefield 3 روانه‌ی بازار خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

الکترونیک آرتز، ناشر فرانچایز بتلفیلد، نزدیک‌به یک‌سال است که روی بازی بعدی Battlefield کار می‌کند؛ عنوان جدیدی که قرار است حاصل همکاری چهار استودیوی الکترونیک آرتز باشد.

به گزارش Windows Central، در حاشیه‌ی کنفرانس روز سرمایه‌گذار شرکت الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۴، این ناشر اعلام کرد که سه استودیوی Motive و Criterion و Ripple Effect به استودیو DICE ملحق می‌شوند تا کار ساخت نسخه‌ی جدید بازی Battlefield را پیش ببرند.

به گفته‌ی بایرون بید، مدیر پروژه‌ی بتلفیلد، استودیو Criterion Games، سازنده‌ی فرانچایزهای Burnout و Need for Speed، کار پشتیبانی بخش تک‌نفره و چندنفره‌ی نسخه‌ی جدید بتلفید را با همکاری DICE بر عهده دارد.

استودیو Motive، سازنده‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Dead Space که درحال‌حاضر روی بازی Iron Man کار می‌کند، به همراه استودیو Criterion Games برای پیشبرد بخش تک‌نفره‌ی Battlefield جدید همکاری خواهد کرد و در نهایت، تیم Ripple Effect نیز روی یک حالت کاملاً جدید در این بازی کار می‌کند.

مقاله‌های مرتبط
  • آبا بازی GTA 6 تأخیر می‌خورد؟
  • بازگشت غیرمنتظره؛ بازی محبوب Flappy Bird احیا می‌شود

بایرون بید می‌گوید که بازی بتلفیلد جدید، در دوران مدرن جریان دارد و از لحاظ سبک بازی، مشابه بتلفیلد ۳ و ۴ است و در مراحل ساخت آن، بازی توسط گیمرهای خارج از الکترونیک آرتز و تست کننده‌های داخلی این شرکت، تست خواهد شد.

این اولین بازی بتلفیلد نیست که با همکاری چند شرکت ساخته می‌شود و پیش‌ازاین نیز، Battlefield 2042 با سرمایه‌گذاری مشترک و همکاری DICE با Criterion Games، Ripple Effect و EA Gothenburg تولید و روانه‌ی بازار شد.