تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3783676
شناسه : 3783676
تاریخ :
آمادگی ایران برای هرگونه کمک و مساعدت به دولت و مردم عزیز لبنان اقتصاد ایران: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به سیدحسن نصرالله و رئیس مجلس لبنان جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به سیدحسن نصرالله و رئیس مجلس لبنان در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی نوشت: ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت و ملت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی، از تمام کشورها و ملت‌های جهان می‌خواهیم این تجاوز جنایت‌کارانه را به‌شدت محکوم نمایند.

قالیباف در این پیام نوشت:

حضرت حجةالاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله
دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان
جناب آقای نبیه بری
رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

سلام علیکم؛

عملیات تروریستی رژیم نژادپرست صهیونیستی علیه مردم لبنان و غیرنظامیان را، که بیانگر خوی ددمنشانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و تلاش برای گسترش دامنه جنگ در منطقه است، شدیداً محکوم می‌کنیم.

تجاوز بزدلانه رژیم صهیونیستی بار دیگر اثبات می‌کند که این رژیم منحوس علاوه‌بر ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کُشی علیه مردم فلسطین، صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را در معرض تهدید جدی قرار داده است.

بدین‌وسیله، ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت و ملت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی، از تمام کشورها و ملت‌های جهان می‌خواهیم این تجاوز جنایت‌کارانه را به‌شدت محکوم نمایند.

مجدداً تأکید می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هرگونه کمک و مساعدت به دولت و مردم عزیز لبنان آمادگی کامل دارد.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران