تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3783667
شناسه : 3783667
تاریخ :
همه تحولات از مدرسه آغاز می‌شود اقتصاد ایران: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: همه چیز در دفتر انجمن اسلامی مدرسه است. این دفتر در هر مدرسه‌ای میدان مجاهدت آینده سازان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در مراسم افتتاحیه کنگره چهاردهم این اتحادیه، گفت: آینده سازان نامی است که در این ۴۵ سال به آن رسیدیم. نام آینده نامی است که همه افراد نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند. عده‌ای نسبت به آینده حساس و نا امید و عده‌ای دیگر به آینده خوش بین هستند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان افزود: افرادی که نسبت به آینده خوش بین هستند و امید دارند؛ همواره در تلاش هستند تا آینده را به افرادی بسپارند که آینده را بسازند. در عصر حاضر هم حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری نسبت به آینده چنین نگاهی داشته و دارند.

جانعلی پور با بیان اینکه اقدامات ما در راه اندازی و استمرار فعالیت آینده سازان قدمی کوچک در همین زمینه است؛ گفت: همه چیز در دفتر انجمن اسلامی مدرسه است. این دفتر در هر مدرسه‌ای میدان مجاهدت آینده سازان است.

جانعلی پور تاکید کرد: ان شاالله از همین دفتر اتحادیه درون مدرسه‌ای در هر شهر و شهرستانی، دانش آموزان و مربیان عضو اتحادیه بتوانند سهمی در کل عالم داشته باشند؛ همانطور که امروز هم هیچ حرکتی در دنیا بدون تأثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام والمسلمین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حضور شهید رئیسی در اجلاسیه سال گذشته این تشکل دانش آموزی گفت: شما اعضای تشکل دانش آموزی انجمن‌های اسلامی همواره در دیدارهای مختلف به نزد مقام معظم رهبری رسیده‌اید. بخشی از صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با شما به جنگ میان حق و باطل اشاره دارد. اینکه ما در زیارت عاشورا هم می‌خوانیم انی سلم لمن سالم و حرب لمن حاربکم.

حجت‌الاسلام پورثانی افزود: یک روز وظیفه داریم در کارزار نظامی افسر نظامی همچون قاسم سلیمانی شویم و یک روز وظیفه داریم در میدان سیاست کنشگر باشیم و شهید رئیسی شویم. یک روز هم باید در جبهه تحصیلی بکوشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور در اتحادیه انجمن‌های اسلامی به این معنی است که ما صدای رهبری را شنیده‌ایم و متوجه اقتضائات کشورمان و شرایط جهانی هستیم. خوشبختانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی هم تشکلی است که به صورت مستقیم نماینده رهبری در آن حضور دارد.