تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783662
شناسه : 3783662
تاریخ :
متکی به اعتبارات دولتی در حوزه نماز نباشیم اقتصاد ایران: اصفهان-استاندار اصفهان گفت: ۲.۳ درصد کل اعتبارات کشور توسط استان‌ها توزیع می‌شود که از این میزان، حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد تخصیص پیدا نکرده است بنابراین در حوزه نماز متکی بر اعتبارات دولتی نباشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی ظهر چهارشنبه در شورای اقامه نماز استان ضمن گرامیداشت میلاد رسول اکرم (ص) و میلاد حضرت امام صادق (ع)، اظهار کرد: امر اقامه نماز بسیار مهم است و همه ما در این خصوص مأموریت و وظایفی داریم.

وی ادامه داد: باید با شناسایی اقشار اولویت‌دار برنامه‌ریزی دقیقی جهت جذب و تشویق آحاد افراد جامعه نسبت به اقامه نماز صورت بگیرد.

استاندار اصفهان با تأکید براینکه نسبت به اجرای مصوبات شورای اقامه نماز متعهد هستیم، عنوان کرد: کارشناسان تخصصی این حوزه با همفکری و ارائه راهکار تخصصی، برنامه مدونی را در حوزه اقامه نماز تنظیم کنند تا ظرفیت‌های استان جهت اجرای این برنامه به میدان بیاید.

مرتضوی اضافه کرد: سند اقامه نماز استان تنظیم و تدوین شود تا مطابق با آن سند بتوانیم مسیر حرکت پیش‌رو را تعیین کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در سطح‌کلان برای نماز خاطرنشان کرد: هرچه سرمایه‌گذاری‌ها به سمت نسل جوان و نوجوان پیش برود، مؤثرتر خواهد بود و در این راستا در برنامه‌ریزی سقف را مدنظر قرار دهید.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ۲.۳ درصد کل اعتبارات کشور توسط استان‌ها توزیع می‌شود که از این میزان، حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد تخصیص پیدا نکرده است و بر این اساس لازم است در حوزه نماز متکی بر اعتبارات دولتی نشویم.

به گزارش مهر، در پایان این نشست از پوستر مرکز تخصصی نماز استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اصفهان رونمایی شد.