تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3783637
شناسه : 3783637
تاریخ :
تحول در منطقه ۱۰ تهران با اجرای طرح الگوی خدمت اقتصاد ایران: شهردار منطقه۱۰ تهران از اتمام عملیات عمرانی طرح الگوی خدمت در ۴ محور خیابان های جمهوری اسلامی، آذربایجان، رودکی و شهید عرب با پیشرفت فیزیکی صد درصدی تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: اجرای طرح الگوی خدمت در سطح منطقه در ۴ محور خیابان‌های جمهوری اسلامی، رودکی، آذربایجان و شهید عرب با عملیات‌های تعریف شده در قالب پیاده راه سازی، روکش مکانیزه و دستی آسفالت، مرمت کانیو و.. در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ انجام شد.

شهردار منطقه ۱۰ در تشریح این اقدامات اظهار داشت: اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان شهید عرب، با عملیات و با برآورد مالی ۲۴ میلیارد ریال، محور خیابان رودکی با اجرای ۱۰ عملیات و با برآورد ۴۷ میلیارد ریال، محور جمهوری اسلامی با اجرای ۴ عملیات و برآورد مالی ۲۶ میلیارد ریال و محور آذربایجان با اجرای ۱۳ عملیات و با برآورد مالی ۴۲ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی در منطقه اجرا شده است‌.

وی در ادامه جزئیات اقدامات انجام شده را چنین بیان کرد: طول اجرای پیاده راه سازی در ۴ محور به طول ۳ هزار و چهارصد و پنجاه متر مربع اجرای عملیات روکش مکانیزه آسفالت ۱۰۸۷ تن و اجرای عملیات روکش دستی آسفالت ۱۰۰۰ متر مربع بوده است و با توجه به افزایش ایمنی در تردد شهروندان و ادامه اجرای نهضت آسفالت، این عملیات در تمامی نقاط منطقه تداوم خواهد داشت.

مهدی اخ الصنایع گفت: عملیات عمرانی در خصوص جمع‌آوری شبکه آب‌های سطحی، با بهسازی و مرمت کانیو ها، تبدیل نهر به کانیو و اجرای نهر عرضی در چهار محور با متراژ ۴۱۵ متر طول و همچنین ۱۰۰ عدد همسطح سازی و حذف دریچه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی انجام شده است که احداث و مرمت ۷ هزار متر کانیو در ۶ ماهه دوم سال در حال برنامه‌ریزی است.

شهردار منطقه ۱۰ تاکید کرد: پس از تکمیل مناسب سازی و بهسازی پیاده راه‌ها در این چهار محور با هدف افزایش امنیت در عبور و مرور شهروندان، بهسازی دیگر معابرهای سطح منطقه نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به تأثیر اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه ۱۰ بیان کرد: با اجرای این طرح شاهد تحولی عظیم و چشمگیر در چهره شهر و ارائه خدماتی با کیفیت به شهروندان هستیم و طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته، اجرای این طرح در نیمه دوم سال جاری نیز در سطح منطقه اجرا خواهد شد و معابر منطقه با تغییرات محسوسی به شهروندان تحویل داده می‌شود.