تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783634
شناسه : 3783634
تاریخ :
لزوم ساماندهی دکه های مسیر بام سبز و ییلاقات ماسال اقتصاد ایران: رشت- بازرس کل گیلان بر لزوم ساماندهی دکه های مسیر بام سبز و ییلاقات ماسال تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آقایی با همراهی چند تن از مدیران کل ظهر چهارشنبه طی جلسه‌ای در ماسال و بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام با بیان اینکه دغدغه‌های مدیران شهرستان که مشکلات و چالش‌های روی هم انباشته شده این شهرستان است همانا مطالبه مردم است، اظهار کرد: حضور مدیران کل استانی در شهر ماسال به عنوان یک فرصت باید استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه دکه‌های مسیر بام سبز و مسیرهای ییلاقی باید ساماندهی شود، گفت: باید شهرداری طرح مورد نظر خود را ارائه دهد تا با کمک منابع طبیعی در اختیار افراد واجد شرایط محلی قرار بگیرد تا سبب رونق در زندگی افراد و کاهش فقر در منطقه شود.

آقایی ضمن اشاره به اینکه در بحث زباله باید فرهنگ‌سازی شود، افزود: گیلان از سالیان گذشته برای بحث زباله و فاضلاب بودجه‌های گوناگونی اختصاص داده شد است اما چه اتفاقی افتاده؟ قطعاً بازرسی کل نسبت به هزینه کردهای سال‌های اخیر که در بحث زباله و فاضلاب افتاده مطالبه خواهد کرد.

بازرس کل استان گیلان در خصوص نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در این شهرستان هم گفت: ما در این استان مشکل زمین داریم اما باید با همین شرایط هم به اجرای طرح‌های ملی مسکن و جوانی جمعیت کمک کنیم.

وی افزود در مورد سد لاستیکی شهرستان ماسال هم با مساعدت آب منطقه‌ای ظرف ۴ یا ۵ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه چند تن از مدیران شهرستانی دغدغه‌های موجود در شهرستان ماسال را بیان کرده و مدیران کل حاضر در جلسه نیز گزارشات خود را ارائه نمودند.