تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3783627
شناسه : 3783627
تاریخ :
افزایش سطح آماده‌باش نظامی در اراضی اشغالی/ تشدید لغو پروازها اقتصاد ایران: رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش سطح آماده‌باش در سامانه‌های پدافند هوایی و نیروی هوایی به‌دلیل احتمال حمله حزب‌الله خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه النشره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «وضعیت آماده‌باش در سامانه‌های پدافند هوایی و نیروهای هوایی به‌دلیل احتمال حمله حزب‌الله افزایش یافته است.»

از سوی دیگر، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که در تمامی بنادر رژیم صهیونیستی از جمله ایلات اعلام آماده باش کامل شده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که جبهه داخلی ارتش این رژیم نیروهای خود را در منطقه حیفا در شمال فلسطین اشغالی مستقر کرده است.

در همین رابطه، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که برآورد نهادهای امنیتی اسرائیلی حاکی از آن است که حزب الله احتمالاً حملاتی گسترده را به اراضی اشغالی انجام خواهد داد.

منابع عبری زبان همچنین اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی برای نیروهای ذخیره خود دستور فراخوان فوری صادر کرده و اتاق‌های هشدار و یگان‌های مختلف ارتش به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

از سوی دیگر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خطوط هوایی فرانسه پروازهای ۴۸ ساعت آینده خود به فلسطین اشغالی را لغو کرده است.

همچنین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد شرکت‌های هواپیمایی سوئیس، آلمان و بلژیک پروازهای خود به مقصد فلسطین اشغالی را تا ۴۸ ساعت آینده لغو کرده‌اند.