تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783569
شناسه : 3783569
تاریخ :
کسب رتبه اول حوزه روابط کار مازندران در کشور اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:حوزه روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران رتبه اول کشور را کسب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از کسب رتبه اول کشوری توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در خصوص اجرای برنامه‌های عملیاتی مربوط به حوزه روابط کار برای دومین سال متوالی خبر داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار کرد: حوزه روابط کار که شامل بخش‌های تخصصی با عناوین روابط کار، بازرسی کار، بیمه بیکاری و سازمان‌های کارگری و کارفرمایی می‌باشد، یکی از مردمی‌ترین حوزه‌های این اداره کل است که خدمات تخصصی ویژه ای را به مردم شریف استان ارائه می‌کند.

وی افزود: حساسیت مجموعه مدیریتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در حوزه‌هایی که ارائه خدمات تخصصی به مردم می‌نمایند بسیار زیاد است زیرا کیفیت ارائه خدمت به مردم در اولویت است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول در سطح کشور توسط حوزه روابط کار این اداره کل نشان از این دارد که کارکنان این حوزه در سطح استان نگاه ویژه ای به ارائه خدمت شایسته به مردم دارند.

باقری تصریح کرد: همدلی، هم افزایی و تعامل در بین کارکنان این اداره کل راز موفقیت و کسب رتبه‌های برتر کشوری در حوزه‌های مختلف می‌باشد که در نهایت اثرات مثبت آن در ارائه خدمات مطلوب به مردم قابل مشاهده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان از زحمات کارکنان حامد رضوانی مدیر روابط کار، سمانه نوری رئیس اداره بازرسی کار، انوشیروان عرب رئیس اداره بیمه بیکاری، خدیجه گلیان رئیس اداره روابط کار، سید مسعود موسوی مهر رئیس اداره سازمان‌های کارگری و کارفرمایی و تمامی کارشناسان حوزه روابط کار در سطح استان به سبب کسب رتبه اول در سطح کشور تقدیر کرد.