تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3783549
شناسه : 3783549
تاریخ :
عملیات انسداد مرزهای شرقی در مدت ۳ سال به پایان خواهد رسید اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: عملیات انسداد مرزهای شرقی با جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و حسگرها در حال انجام است و در مدت سه سال به پایان خواهد رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم ستاد سیروس امان‌الهی اظهار کرد: برای انسداد مرزها کار مطالعاتی و تحقیقاتی زیادی انجام شده و همه جوانب به صورت دقیق شده است. هم اینک چهار گروه مهندسی در حال انجام کار هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به هفته دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از حماسه آفرینی جانبازان و ایثارگران بیان کرد: آئین رژه امسال نیز ۳۱ شهریورماه (شنبه) همانند پارسال در بلوار «نماز» مشهد با سخنرانی مراسم جانشین فرمانده نیروی زمینی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شعار امسال با عنوان «ما در راه فتح قله ایم»، افزود: رژه موتوری، پیاده و عملیات پرش چتربازان از برنامه‌های امسال ارتش در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس است.

امان الهی ادامه داد: دستکم ۸۵ کشور دنیا در کمک به انواع مختلف کنار رژیم بعث عراق در حمله به انقلاب نوپای اسلامی جنگیدند اما با فداکاری رزمندگان و اتحاد و پیروی از ولایت فقیه نتوانستند کاری از پیش ببرند و شکست خوردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: مستندسازی و اطلاع رسانی به موقع حماسه آفرینی رزمندگان نشان گر پای کار بودن خبرنگاران، عکاسان و فیلم برداران در دفاع مقدس و دیگر صحنه‌ها است.