تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783535
شناسه : 3783535
تاریخ :
اعلام وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در بیمارستان‌های یزد اقتصاد ایران: یزد- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به ترخیص ۲۷ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس بوشهر - مشهد از بیمارستان‌های استان، وضعیت سایر مصدومان را اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علیرضا اسلامی در گقتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بوشهر - مشهد گفت: ۲۷ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس بوشهر - مشهد، پس از دریافت خدمات درمانی در اورژانس‌های بیمارستان‌های دانشگاه ترخیص شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خصوص مصدومان بستری شده در بخش‌های تخصصی افزود: هم اکنون ۱۴ مصدوم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی اضافه کرد: هفت نفر از مجموع مصدومان در بیمارستان شهید صدوقی، چهار نفر در بیمارستان شهید دکتر رهنمون، دو نفر در بیمارستان ضیایی اردکان و یک نفر در بیمارستان افشار تحت درمان هستند.

بامداد ۲۷ شهریور ماه یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بوشهر به سمت مشهد حرکت می‌کرد در ۱۴۰ کیلومتری محور یزد به طبس حدود ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد واژگون شد که این حادثه ۱۰ کشته و ۴۲ مصدوم بر جا گذاشت. تمام سرنشینان اتوبوس یاد شده زن بودند.