تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783483
شناسه : 3783483
تاریخ :
خط و نشان باشگاه پرسپولیس برای استفاده کنندگان از برند این باشگاه اقتصاد ایران: عضو هیات مدیره و معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: با همکاری‌های مستمر تمام ارکان باشگاه به طور جد پیگیر دفاع از حقوق استفاده از برند باشگاه هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه پرسپولیس، پیمان حدادی اعلام کرد؛ طی جلسات متوالی و مشترک با ارکان مختلف باشگاه و همکاری‌های لازم، به طور جدی پیگیر تخلفات استفاده از برند و نشان باشگاه خواهیم بود.

وی افزود: در جلسه مشترک با معاونت حقوقی باشگاه و طی جلسات هفته‌های گذشته، اقداماتی در خصوص برخورد با تخلفاتی در مورد بهره‌برداری از برند باشگاه، صورت گرفته است و برای اشخاص حقیقی و حقوقی که بدون اجازه و بدون مجوز باشگاه، اقدام به استفاده، تولید و نشر محتوای سمعی و بصری مرتبط با باشگاه، اقدام به عرضه و فروش انواع اقلام هواداری و، فروشندگان کالا با نام پرسپولیس، همچنین پیام رسان‌های داخلی و خارجی که از نام و لوگوی پرسپولیس استفاده کرده بودند و پلتفرم‌هایی که بدون اجازه از باشگاه، اقدام به بازنشر محتوای باشگاه پرسپولیس کرده‌اند، اخطاریه اولیه صادر شده است.

پیمان حدادی تصریح کرد: برخی افراد حقیقی و حقوقی ابراز تمایل کرده‌اند که با باشگاه پرسپولیس همکاری داشته باشند و مجوزهای لازم را اخذ کنند اما برخی نسبت به این موضوع بی اعتنا بوده‌اند. در جلسه امروز بین معاونت حقوقی و معاونت اقتصادی باشگاه، مقرر گردید از دو سایت معتبر عرضه کننده کالاها در مراجع قضائی شکایت شود.

حدادی در ادامه اضافه کرد: با توجه به این که اخیراً نام پرسپولیس به صورت فارسی و لاتین در اداره ثبت شرکت‌ها به نفع باشگاه پرسپولیس ثبت شده است، لذا هیچ فرد حقیقی و حقوقی در هیچ کدام از کالاها، نام شرکت، نام سازمان و نام فروشگاه، نمی‌توانند از کلمه «پرسپولیس» استفاده کنند مگر اینکه از باشگاه مجوز داشته باشند.

معاونت اقتصادی باشگاه خاطرنشان کرد: به زودی فراخوان باشگاه برای ارائه امتیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود.

حدادی در ادامه بیان کرد: با همکاری و کارهای ارزنده و شایسته‌ای که معاونت روابط عمومی باشگاه انجام داده است، به زودی همکاری باشگاه پرسپولیس با برخی از فیلم سازهای بنام کشور در خصوص تولید مستندها و فیلم‌های مربوط به پرسپولیس آغاز خواهد شد.

وی گفت: همچنین معاونت روابط عمومی در پی اقداماتی در خصوص برگزاری بعضی از جشن‌ها و کنسرت‌ها مخصوص هواداران پرسپولیس است که این موارد در راستای افزایش درآمدزایی باشگاه و همچنین ارائه خدمات خاص به هواداران باشگاه است.

پیمان حدادی در پایان عنوان داشت: باشگاه در خصوص مدارس فوتبال غیر مجاز و غیر قانونی که به اسم باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کنند، به زودی طی روزهای آینده اطلاعیه‌ای صادر خواهد کرد.