تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3783478
شناسه : 3783478
تاریخ :
مشکل رانندگان تاکسی برقی تهران در شورای شهر بررسی می‌شود اقتصاد ایران: عصر خودرو- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در حمایت از تاکسیرانان و با اشاره به تجمع اخیر آنان مقابل شورای شهر گفت: مشکل تاکسی‌های برقی در شورا بررسی می‌شود تا تاکسیرانان در بهره مندی از این خودروها دغدغه‌ای نداشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، هفته گذشته تعدادی از رانندگان تاکسی برقی در راستای اجرای ماده 12 قانون و تحقق بودجه حمایتی دولت برای خودروهای سوخت پاک و برقی مقابل ساختمان شورای شهر در خیابان بهشت تجمع کردند.علیرضا نادعلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص اقدامات لازم برای رفع مشکل تاکسیرانان افزود: درخواست ما از شهرداری این است تا با همراهی بیشتر با رانندگان تاکسی، امکانات بیشتری در اختیار آنان قرار بگیرد.

این عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا صدای تاکسیرانان معترضی که مقابل شورای شهر تجمع کرده بودند شنیده شد، گفت: قرار است بزودی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارشی را درباره وضعیت خدمات رسانی تاکسی‌های برقی به شورا ارایه کند که ما نیز موضوع را بررسی خواهیم کرد.

سخنگو و عضو شورای شهر تهران معتقد است همزمان با ایجاد امکانات شهری، باید زیرساخت‌های آن نیز فراهم شود تا مشکلی برای شهروندان و استفاده کنندگان از این امکانات ایجاد نشود.