تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3783477
شناسه : 3783477
تاریخ :
چراغ‌قوه ۲۰۲۴ شیائومی با عمر باتری ۳۰ ساعته و استاندارد ضدآب رونمایی شد اقتصاد ایران: مدل ۲۰۲۴ چراغ‌قوه‌ی چندمنظوره‌ی شیائومی Mijia با ویژگی‌های جذاب ازجمله شارژدهی ۳۰ ساعته از راه رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شیائومی چراغ‌قوه‌ی چندمنظوره و قابل‌حمل Mijia را با قیمت ۱۲۹ یوان (حدود ۱۸ دلار) معرفی کرد. این محصول به‌طور رسمی از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

چراغ‌قوه‌ی Mijia از طراحی جمع‌و‌جور با وزن فقط ۱۲۵ گرم و قطر ۳ سانتی‌متر بهره می‌برد و بنابر این می‌توان در هر مکانی به‌راحتی از آن استفاده کرد. بدنه‌ی سبک‌وزن چراغ‌قوه‌ی شیائومی باعث می‌شود به‌راحتی قابل حمل باشد.

چراغ قوه شیائومی Mijia 2024
Xiaomi

مدل ۲۰۲۴ چراغ‌قوه‌ی شیائومی Mijia از نور اصلی قدرتمند با شدت روشنایی ۱۰۰۰ لومن بهره می‌برد که می‌تواند محیطی به وسعت ۱۵۰ متر را روشن کند. این محصول از سه حالت پخش نور قابل‌تنظیم بهره می‌برد که شامل نور بالا برای استفاده در فضای باز، نور متوسط برای روشنایی فواصل نزدیک و نور کم برای نورپردازی ملایم در فضاهای داخلی می‌شود. علاوه‌بر این حالت SOS برای مواقع اضطراری روی این چراغ‌قوه تعبیه شده است.

مقالات مرتبط:
  • غذاپز برقی و هوشمند شیائومی با توان ۱۰۰۰ وات، ظرفیت ۱٫۵ لیتر و قیمت ۲۴ دلار معرفی شد
  • چراغ مطالعه ۷۰ دلاری شیائومی با حسگر تشخیص حرکت و تنظیم خودکار روشنایی معرفی شد

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، چراغ‌قوه‌ی جدید شیائومی از باتری لیتیومی ۳۱۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و با هربار شارژ حداکثر تا ۳۰ ساعت دوام می‌آورد که خیال شما را بابت تمام‌شدن ناگهانی نور در سفرهای طولانی راحت می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب چراغ‌قوه‌ی Mijia شیائومی می‌توان به استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP65 اشاره کرد. درگاه شارژ این محصول نیز با درپوش لاستیکی نرم محافظت می‌شود که دوام آن را دربرابر عوامل محیطی افزایش می‌دهد.