تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3783448
شناسه : 3783448
تاریخ :
شرکت EA برای بازی‌های ورزشی‌اش، شبکه اجتماعی راه‌اندازی می‌کند اقتصاد ایران: شرکت EA از شبکه‌ی اجتماعی جدیدش برای بازی‌های ورزشی خود پرده برداشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بازی‌های ورزشی EA طرفداران زیادی دارند و حالا این شرکت می‌خواهد با راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی، تجربه‌ی بازی‌های EA Sports را برجسته‌تر کند. در رویداد سرمایه‌گذاری که امروز برگزار شد، EA رسماً از اپلیکیشن EA Sports رونمایی کرد و قرار است پاییز امسال آن را برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید در اسپانیا به‌صورت آزمایشی منتشر کند.

EA در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید کاربران در شبکه‌ی اجتماعی جدیدش می‌توانند از آخرین اخبار و اتفاقات تیم‌های محبوب خود باخبر شوند، در چالش‌های تعاملی حین و بعد از مسابقات شرکت کنند و به جوامع مجازی بپیوندند.

به‌گفته‌ی EA، اپلیکیشن EA Sports «ترکیبی از محتوای ورزشی، اطلاعات زنده‌ی مسابقات، پیام‌رسانی، تعامل، چالش‌ها و مواردی متمرکز بر فوتبال جهانی در همکاری با شریک دیرینه‌ی خود، لالیگا خواهد بود.»

مقاله‌ی مرتبط
  • تبلیغات وارد بازی‌های بزرگ EA می‌شوند؟

EA می‌گوید که در آینده ورزش‌های بیشتری را به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد. مجموعه‌بازی‌هایی مانند Madden NFL یا EA Sports College Football احتمالا در آینده به اپلیکیشن اضافه می‌شوند.

اندرو ویلسون، مدیرعامل EA، اخیراً گفته بود که ورزش یکی از مواردی خواهد بود که شرکتش بر آن مجدداً تمرکز خواهد کرد؛ به‌نظر می‌رسد اپلیکیشن EA Sports بخشی از همین تلاش‌ها باشد.