تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783446
شناسه : 3783446
تاریخ :
برگزاری دوره تقریرنویسی درس خارج در مشهد اقتصاد ایران: مدیر مدرسه علمیه عالی نواب مشهد گفت: دوره اصول و فنون تقریرنویسی درس خارج از امروز در مدرسه علمیه نواب آغاز شده و به مدت دو روز برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین دوره تمهیدیه (اصول و فنون تقریرنویسی) درس خارج سال ۱۴۰۳ صبح امروز با همکاری اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه عالی نواب آغاز شده است.

وی افزود: این دوره آموزشی به مدت دو روز برگزار می‌شود و شرکت طلاب متقاضی درس خارج در این دوره الزامی است.

حجت‌الاسلام اسفندیاری به تشریح برنامه‌های این دوره آموزشی پرداخت و اظهار کرد: در روز نخست ۴ کلاس حدود ۳۰ نفره برگزار شده و در این کارگاه‌ها روش تقریرنویسی درس خارج ارائه می‌شود.

وی گفت: در روز دوم، دو نشست علمی با موضوع «تاریخ تحولات مکاتب فقهی و اصولی» و «روش حل مسئله اصولی و فقهی» با ارائه حجج اسلام محمدحسن ربانی بیرجندی و مجتبی الهی خراسانی برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه عالی نواب در مورد زمان و شیوه برگزاری آزمون اظهار کرد: آزمون این دوره به دو صورت عملی (حضوری) و تئوری (مجازی) خواهد بود که امتحان عملی دوره، امروز بعد از اتمام کارگاه‌ها از شرکت کنندگان گرفته می‌شود و زمان امتحان مجازی اعلام خواهد شد.