تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783436
شناسه : 3783436
تاریخ :
پویش «مشق احسان» در شفت اجرا شد اقتصاد ایران: شفت- مسئول گروه جهادی متوسلین حضرت فاطمه الزهرا (س) شفت از اجرای پویش «مشق احسان ۱۴۰۳» در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حامد نقوی در گفت و گو با خبرنگار مهر از اجرای پویش مشق احسان ۱۴۰۳ در شهرستان شفت خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همانند سال‌های قبل و درجهت تقویت روحیه نشاط خانواده‌های کم برخوردار و دانش آموزان مستعد مناطق کمتر توسعه یافته اقدام به توزیع کوله پشتی به همراه بسته کامل لوازم التحریر کرد

وی افزود: این پویش که «مشق احسان» نام دارد با همکاری گروه جهادی متوسلین حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان شفت، خیرین و مردم دست به خیر شهرستان شفت انجام شده که در این مرحله حدود ۱۵۰ بسته کامل به ارزش ۷۵ میلیون تومان توزیع شد.

نقوی ادامه داد: یک سوم مبلغ توسط شهروندان خیر شفتی و گروه جهادی متوسلین حضرت فاطمه الزهرا (س) و مابقی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأمین اعتبار شده است.

مسئول گروه جهادی متوسلین حضرت فاطمه الزهرا (س) ضمن قدردانی از سایر خیرین و گروه‌هایی که به صورت مستقل اقدام به توزیع اقلام کرده‌اند نیز قدردانی و تصریح کرد: ان شاءالله همه ما تلاش می‌کنیم تا هیچ دانش آموز مستعدی در این بخش نگرانی نداشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: در توزیع این اقلام نهایت دقت انجام می‌گیرد تا کرامت و عزت نفس این خانواده‌ها حفظ شود.