تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783433
شناسه : 3783433
تاریخ :
برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت روز شعر و ادب فارسی اقتصاد ایران: تبریز-رئیس مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت روز شعر و ادب فارسی در تبریز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، میلاد عرفان پور که در شب شعر شهریار شاعر مردم ایران به شعرخوانی پرداخت، در ضمن آن گفت: این سه روز که در تبریز هستیم توفیق داریم تا برنامه‌های متعددی را تبریز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها با همکاری حوزه هنری مرکز، حوزه هنری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز برگزار می‌شوند.

وی افزود: شب شعر شهریار شاعر مردم ایران، شب روایت شهریار و دوره‌های تخصصی سه روزه با عنوان شعر و زندگی با حضور شاعران نخبه جوان سراسر کشور و اساتید برجسته در تبریز برگزار می‌شود.

عرفان پور خاطرنشان کرد: اختتامیه جایزه ادبی شهریار نیز به همت حوزه هنری برگزار خواهد شد و این اتفاق مبارکی در شهر شعر خیز تبریز است.

گفتنی است، میلاد عرفان‌پور اولین روز بهمن ۱۳۶۷ در شیراز به دنیا آمده است. سرایش شعر را از نوجوانی آغاز کرد. نخستین کتاب خود را با عنوان از شرم برادرم در قالب رباعی، به سال ۱۳۸۵ توسط انتشارات سپیده‌باوران منتشر کرد. او در سه مجموعه شعر بعدی خود نیز سرودن در همین قالب را ادامه داد: دو اثر پاییز بهاری‌ست که عاشق شده است و پادشهررا او در سال ۱۳۸۸ و جشن فراموشی‌ها در سال ۱۳۸۹ روانه بازار کتاب کرد.