تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3783409
شناسه : 3783409
تاریخ :
پیش‌فروش گلکسی تب S10 سامسونگ پیش‌از رونمایی رسمی شروع شد اقتصاد ایران: بنر فاش‌شده از گلکسی تب S10 به تاریخ شروع پیش‌فروش این محصول اشاره دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

تاریخ معرفی نسل بعدی تبلت‌های پرچمدار سامسونگ را نمی‌دانیم، اما بنر فاش‌شده نشان می‌دهد پیش‌فروش گلکسی تب S10 آغاز شده است. ظاهراً بنر مذکور از شعبه‌ی هندی سامسونگ به‌دست آمده است و به برنامه‌ی پیش‌فروش تبلت‌های بعدی این شرکت اشاره دارد.

به‌طور خلاصه، با پرداخت ۱۰۰۰ روپیه (حدود ۱۲ دلار) می‌توانید یکی از مدل‌های سری گلکسی تب S10 را پیش‌از معرفی رسمی رزرو کنید و به گفته‌ی سامسونگ از هدایایی به ارزش ۳۵۰۰ روپیه (حدود ۴۲ دلار) بهره‌مند شوید.

تصویر پیش فروش گلکسی تب S10 در سایت سامسونگ هند
Samsung

براساس اطلاعات ارائه‌شده در بنر گلکسی تب S10، تاریخ شروع و پایان دوره‌ی پیش‌فروش این محصول از ۱۷ تا ۲۵ سپتامبر (۲۷ شهریور تا ۴ مهر ۱۴۰۳) خواهد بود. این یعنی تبلت سامسونگ به احتمال زیاد در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد.

مقالات مرتبط:
  • زمان حدودی رونمایی گلکسی تب S10 سامسونگ لو رفت
  • تصاویر جدیدی از گلکسی تب S10 پلاس و اولترا فاش شدند

در بنر فاش‌شده از گلکسی تب S10، لینکی به سند PDF حاوی شرایط و ضوابط برنامه‌ی تشویقی پیش‌فروش دیده می‌شود. براساس این سند، در ازای پرداخت ۱۲ دلار، مشتریان کد تخفیف الکترونیکی به ارزش ۴۲ دلار دریافت خواهند کرد که فقط برای خرید محصولات منتخب قابل استفاده خواهد بود. با نگاهی به این سند PDF به‌نظر می‌رسد فقط یک گزینه برای کد تخفیف وجود دارد و آن هم شارژر ۴۵ وات با درگاه USB-C و کابل همراه آن است که نشان می‌دهد تبلت‌های سری گلکسی تب S10 از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی خواهند کرد.