تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783384
شناسه : 3783384
تاریخ :
طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر برگزار شد اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه مبارزه با قاچاق کالا و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی بوشهر طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه موفق به کشف انواع کالای قاچاق از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم یدکی خودرو، البسه و پوشاک شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای توقیفی را ۴۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: از شهروندان به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از این کالاها خودداری و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا خط تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.